Vad gör jag efter USA?

Juni och tisdagen är nästan över nu! Startade månaden hemma i USA och avslutar den hemma i Sverige. :)
Juli kommer inte vara särskilt intressant utan mest bestå av jobb på tre fronter; Ica, tidningstjänst och inför det jäkla körkortet. Kommer verkligen vara d.ö.d på söndag! Jobbade på Ica igår och idag och kommer jobba imorgon, torsdag och lördag också. Och dessutom kommer jag gå upp 02.30 för att jobba nattpass i natt, torsdag och fredag natt. Så 8 jobbpass på en vecka, haha.
Är ledig på fredag (dagen iaf) och söndag, men på fredag har jag bokat in min första körlektion och en synundersökning, haha. Nästa vecka ser ungefär likadan ut, fast då jobbar jag natt varenda vardagsnatt och de dagar jag är ledig så har jag antingen tandläkartid eller körlektion!.Så ja, inte supermycket tid över för bloggen men ska försöka att få upp några inlägg, bl.a svara på frågor.
Insåg btw igår att jag inte hade haft ett enda jobb om det inte varit för att jag är född i februari, eftersom båda mina jobb kräver att man är 18! Så det är jag vääldigt tacksam för.

2015-06-29 09.33.02Jag och mina 4 närmaste kompisar hade sleepover inatt och det var såå mysigt att äntligen vara samlad med dem igen! Saknat dem så mycket.

I augusti drar jag utomlands i en vecka! Åker själv till IRLAND (!!) men kommer spendera den tillsammans med min saknade bror, som har bott där sedan februari förra året! Ska bli SÅ roligt på så många olika sätt! :D

 

 

 

Kommentera

